Jump to content

Photo

Kommende sjeldne spill

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 RENDEEz

RENDEEz

LV8: Bloober

• Members
  • 735 posts
  • LocationSkarnes

Posted 21 June 2012 - 20:51

Tenkte over det her om dagen.

Vi diskuterer mye sjeldne spill til den forrige generasjonen. Denne generasjonen konsoller går uunngåelig mot slutten nå.

Er det noen spill som er til salgs NÅ, eller noen spill av denne generasjonen som dere ser kommer til å bli vanskelig å få tak i om noen år? Just wondering..

Jeg tipper spill som Xenoblade og gullkorn som kom meget sent.

Flere som har tanker om dette?
Posted Image

Ting jeg ønsker å kjøpe

PSN: RENDEEz_ | XBL: RENDEEzftw

#2 astroleif

astroleif

LV12: Wonderboy

• Members
  • 1,340 posts

Posted 21 June 2012 - 20:57

Det er nok en rekke spill som vil bli vanskelige å få tak i om noen år. Fks, Hugo til Wii, Lokomotivet Thomas til DS osv... Spørsmålet er om det noen gang vil være noen interesse for disse spillene.

#3 maD_mAN1983

maD_mAN1983

Gamecube Guru

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,197 posts
  • LocationNordre Land, Oppland, Norge

Posted 21 June 2012 - 21:22

enkelte spill er alt vanskelige å få tak i også fra denne generasjonen, husker ikke spesifike titler for øyeblikket da
Posted Image
komplett liste over spill jeg har ser du HER

Mine Kjøp/Salg/Byttes
og Hjemmesiden min

Posted Image

#4 Zerqent

Zerqent

LV99: Hax0r

• Members
  • 2,188 posts
  • LocationOslo/Oppsal

Posted 21 June 2012 - 21:49

Gå for RPG, RPG blir alltid dyrt :P

Dvs, ikke alt da, men spesielt en del CE som har kommet (Hyperdimension Neptunia, Atelier-serien++). Ellers har du "A shadow's Tale" til Wii som vel allerede er vanskelig å få tak i ikke-tysk eksemplar av, Tales of Symphonia til Wii har steget kraftig i verdi. Radiant History til DS (mulig det fikk trykka et nytt opplag).

Men generelt så er det svært lite som faktisk stiger til over nypris noen gang, gjelder alle systemer... Tar du prisen på et NES spill for 20 år siden og regner med inflasjonen så er det veldig få spill som faktisk er mer verd enn de var nye på den tiden =)
I've got ham but I'm not a hamster - Buy all the RPGs!

Samler:
NES, SNES, N64, GC, Wii, WIIU, GB, GBA, NDS, 3DS, PS1, PS2, PS3, PSP, Atari Jaguar, Xbox, 360

#5 Captain Nintendo

Captain Nintendo

Administrator

• Administrators
  • 13,304 posts
  • LocationLillestrøm

Posted 21 June 2012 - 23:36

Damn you Zerqent! Visste ikke om A shadow's Tale, og nå fikk jeg lyst på det :-P

Radiant Historia har fått iallefall en reprint, ser det er i stock nå hos bla. VGP.

#6 Zerqent

Zerqent

LV99: Hax0r

• Members
  • 2,188 posts
  • LocationOslo/Oppsal

Posted 22 June 2012 - 05:44

Haha, fordi spillet ser interessant ut eller fordi det er skjeldent? :P

Synes spillet ser interessant ut, men har ikke greid å funnet ut hvorfor det går for så høye priser...
I've got ham but I'm not a hamster - Buy all the RPGs!

Samler:
NES, SNES, N64, GC, Wii, WIIU, GB, GBA, NDS, 3DS, PS1, PS2, PS3, PSP, Atari Jaguar, Xbox, 360

#7 Captain Nintendo

Captain Nintendo

Administrator

• Administrators
  • 13,304 posts
  • LocationLillestrøm

Posted 22 June 2012 - 08:46

Fordi det så intr. ut, Konami og Hudsonsoft = I want it :-P

#8 Galfodo

Galfodo

LV3: Koopa Paratroopa

• Members
  • 263 posts
  • LocationBjølsen, Oslo

Posted 23 June 2012 - 17:39

Både Xenoblade og Pandora's Tower forsvant ganske fort fra butikkene her i Oslo ihvertfall.
Posted Image

#9 Captain Nintendo

Captain Nintendo

Administrator

• Administrators
  • 13,304 posts
  • LocationLillestrøm

Posted 23 June 2012 - 18:32

Collector's pakkene gikk kjapt, men jeg ser alle tre på de ulike spillsjappene på Strømmen. Usikkert hvor lenge de blir værende på hylla da, tror ikke det blir bestilt mange nye opplag.

Project Zero 2: Wii Edition kan jo også bli litt sjeldent, tviler på at mange butikker kommer til å ta inn det i Norge iallefall.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users